Известие

Collapse
No announcement yet.

алфа 146 1.9 ТД Загрява

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • алфа 146 1.9 ТД Загрява

    Колеги здравейте . Искам да попитам дали е нормално да ми загрява колицата . Като излезна на дълъг път и натисна малко повече колата (160 + ) и температурата отива към делението след 90 градуса. А и ми направи впечатление че като пусна климатика перката не тръгва да се върти на бавна степен , а май трябва .

  • #2
    Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщение
    Колеги здравейте . Искам да попитам дали е нормално да ми загрява колицата . Като излезна на дълъг път и натисна малко повече колата (160 + ) и температурата отива към делението след 90 градуса. А и ми направи впечатление че като пусна климатика перката не тръгва да се върти на бавна степен , а май трябва .
    Не, не е нормално.На първо време си смени тапата на казанчето с антифриз.2лв от почти всеки магазин за италиански кошове.после си измий радиаторите...
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #3
      И при мен е така, както го описваш. Същото като съм натоварен и се изсилия с 120-130 нагоре по някой баир.

      Comment


      • #4
        А къде се намира въпросната тапа на казанчето ? За радиатора мога да кажа че е чист защото го сменях преди 2 3 месеца , но все пак ще отида да го пръсна. Мен ме съмнява перката да не би да е дефектирала и да не работи като хората .

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщение
          А къде се намира въпросната тапа на казанчето ?
          Според мен колегата имаше предвид тапата на разширителното казанче - там от където доливаш антифриз. Като дигнеш капака между акомулатора и десния калник.

          Comment


          • #6
            Този филм съм го играл с Волвото - или си намираш някой, който може да разкопчае радиатора и да го изчистите с шомпол и след това да го закопчае или слагаш нов радиатор и температурата ще се закове на 90 гадуса. След 3-4 опита с к`ви ли не препарати и разни бльоди да го измия накрая го разкопчах и вътре половината ребра бяха направо бетонирани.
            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

            Comment


            • #7
              От тапата не е . Държи си налягане както трябва . Колата е карана само с антифриз , по съединенията няма никакви отлагания и ме съмнява радиатора да е запушен. Ще видя тези дни да направя една промивка с оцет да видя какво ще излезе , ако не стане нищо перката с копче и лятото постоянно да върти. Но при нормално каране нямам проблем само на дълго като я настъпя повече от нормалното.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщение
                От тапата не е . Държи си налягане както трябва . Колата е карана само с антифриз , по съединенията няма никакви отлагания и ме съмнява радиатора да е запушен. Ще видя тези дни да направя една промивка с оцет да видя какво ще излезе , ако не стане нищо перката с копче и лятото постоянно да върти. Но при нормално каране нямам проблем само на дълго като я настъпя повече от нормалното.
                Виж дали ти го прави лятото по светофорати в София. Аз като не съм на климатик лятото по светофарите ми се пуска перката и то малко преди чертичката между 80 и 120.
                /ето ти една друга тема, може да ти помогне http://clubalfaromeo.com/forum/showt...295#post752295

                Comment


                • #9
                  * Сигурен ли си че антифриза ти е качествен и нивото на казанчето е нормално, както и нивото на маслото: маслото също отвежда голяма част от температурата на двигателя към резервоара за охлаждане (картера).

                  * Преди 2 дни и на мен ми направи впечатление, че служебната ни кола (opel combo 1.7) също работеше на точно 90 градуса от както се стопли повече времето.

                  Моята е бензин и без климатик работи на ~80 а с климатик на ~85.

                  Ако имаш запушване или не е убезвъздушена системата ще грее повече. Ако имаш познат с кабел, можете да я закачите и да гледате ECU дали има грешка на колко точно се вкл. перката 1- степен, 2-степен.
                  Според мен е нормална темп особенно с климатик и скорост над 130км/ч.

                  * перката:
                  1 степен 92 включва 88 изключва
                  2 степен 97 включва 92 изключва
                  Last edited by flipz; d.m.y г., 19:44.
                  Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от flipz Покажи съобщение
                    Ако имаш запушване или не е убезвъздушена системата ще грее повече.
                    1.9тд май се убезвъздушават сами

                    Comment


                    • #11
                      На климатик държи по висока температура от 90 . Но той вече и не работи , а и перката не се върти като го пусна . Иначе в задръстване си пуска перка една идея след 90 и като цяло не ми загрява . Само на климатик и на дълго с пълна газ.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщение
                        На климатик държи по висока температура от 90 . Но той вече и не работи , а и перката не се върти като го пусна . Иначе в задръстване си пуска перка една идея след 90 и като цяло не ми загрява . Само на климатик и на дълго с пълна газ.
                        Не мога да разбера, какво те притеснява, колега!
                        Щом не минава 100 градуса и не изхвърля антифриза, значи всичко е наред. 160км/ч за тая печка си мисля, че е на предела. Освен това, сигурен ли си, че датчика ти показва точно температурата. Мотора също не е първа младост.
                        Карай си я и не ръчкай излишно!
                        Иначе темата е от вида: " колата ми гори малко-какво и е!?"
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Не мога да разбера, какво те притеснява, колега!
                          Щом не минава 100 градуса и не изхвърля антифриза, значи всичко е наред. 160км/ч за тая печка си мисля, че е на предела. Освен това, сигурен ли си, че датчика ти показва точно температурата. Мотора също не е първа младост.
                          Карай си я и не ръчкай излишно!
                          Иначе темата е от вида: " колата ми гори малко-какво и е!?"
                          +1 Евала дядя точно казано.

                          Май верно само се чудите какво да ровите по колите
                          145 1.7 16V Boxer

                          Comment


                          • #14
                            Колеги, аз такава печка я карах с 200 по километраж в продължение 15тина КМ преди Пловдив и температурата ми НИКОГА не е качвала над един косъм над 90....освен когато ми беше думнала гарнитурата...така че такава печка нормално няма да ходи над 90 градуса....
                            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                            OEM & Ventura Garage
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                            Comment


                            • #15
                              Благодаря ти за този пост!!! От няколко дни моята правеше така,вчера й смених датчика на термостата, тъй като на таблото ми измерваше 100-110, а с външен уред измерихме 90 на главата! Е ДНЕС пак ми мръдна стрелката на 92, почти веднага падна! А до сега не е мърдала от 88градуса, както я дават по книга!!!!!!!!!!!!!!! Дразни ме така като прави! Да я ровя ли? Да промивам ли системата? Да не е от електрониката някъде? Буксата на датчика да е? Е*а си!
                              (установи се,че имам само 1 датчик - за термост,за перка и глава)

                              sigpic
                              Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
                              http://caralyze.bg/user-car/12/42

                              Comment

                              Working...
                              X